Seremonien

Denne delen spesifiserer prisen for mannskap på begravelsesdagen, samt transport av mannskap og utstyr fra byrået til seremonistedet.

Vi beregner i gjennomsnitt 3,5 timer i tidsforbruk per seremoni. Dette inkluderer tiden vi bruker på klargjøring og avreise fra byrået før seremonien, til vi er tilbake og har ryddet alt på plass etter seremonien.

Vanligvis er vi to personer til stede under seremonien, avhengig av stedets beskaffenhet og seremoniens omfang.

Noen steder får vi bistand fra kirkens personell, men mange steder ordner vi alt selv. Vi sjekker at alt er i orden, at alle utøvere er på plass, og koordinerer det utøverne skal bidra med i seremonien.

Blomster leveres ofte av blomsterbud, og det er vårt ansvar å sjekke at alt som er bestilt kommer frem i tide, at bestillinger og sløyfetekster er korrekte, og at alt settes pent på plass rundt kisten.

Vi legger vekt på kvalitet og er derfor ute i god tid. Vi ønsker å være ferdige med istandsettingen slik at det er ro i seremonirommet i god tid før seremonistart.

Uventede ting kan skje, og vi sikrer med tilstrekkelig bemanning og tid at vi uansett kan gjennomføre seremonien med den ro og verdighet som kreves.

Vi følger med under seremonien og bistår når det er behov for det. Etter seremonien rydder vi opp før vi reiser tilbake til byrået.

Fant du ikke det du lette etter?

Kontakt oss